Skolstart igen

Jag såg precis en bild framför mig av ett stjärnfamiljsbarn som ser väldigt fram emot sin första skoldag för terminen. Det blir något att teckna ner det, i barnboksform när tid gives under sommarlovet. Jag tror faktiskt det fattas en barn/ pekbok på området. Hoppas jag inte blivit alltför ringrostig i tecknandet. Jag har några sådana där projekt som legat länge men som jag inte ägnat tid åt. Denna sommar ska vi ingenstans, bara njuta av vår sommarstuga och samvaro oavsett väder.
 
Men tills dess dröjer det, så länge får vi kura i snön. Vilket också är helt ok.
Lite paint-lek bara för att spara tanken. Men nu är det bäst jag sätter igång att jobba. Så det blir en avhandling någon gång...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0